sobota, 29 czerwca 2013

Prawda boli

 Sasuke

Dziewczyna płakała chyba z godzine a poten zasneła więc wziołem ją na ręce i zaniosłem do małego pokoju gdy położyłem ją na łóżku zaczołęm sie rozglądać po pokoju, był biało-fioletowy na środku stało wielkie łóżko z białymi pościelami i poduszkaim na rzeiwko łóżka był wielki balkon i widok na piękny ogród i altane po prawej stronie łóżka stała drewniana potęzna szafa obok niej lusterko i półki z perfumami i kosmetykami obok lusterka były drzwi do łązienki po lewej stronie stało biurko z drewna a na nim lapek plakat i pełno zdjęć np. Jej siosty chyba rodziców babci jej i Naruto jej matki plakat Maliny plakat naszego zespołuna biurku lezała jakaś kartka i chyba pamiętnik (brązowy zeszyt z fioletową wstązką) zabrałem go i poszedłem na dół .Usiadłęm na skużadej kanpie w salonie włonczyłem sobie jiks program muzyczny kóry był ustwaiony zaraz po włonczeniu i leciała piosenka The Wandet http://www.youtube.com/watch?v=0OGyHRKMPOE
zaczołem czytać

1.01.2012
Tata znów wrócił upity o domu i zaczoł bic mame co ona mu takiego zrobiła. Jak ona mogła pokochac kogoś takiego jednak miłość bywa ślepa.Ale on nas tylko bije...

3.01.2012
Dziś tata upił sie i na szczęście poszedł spać mama zawiozła nas do babci dzięki bogu zostaniemy u niej dziś na noc : )

10.01.2012
Dziś był najgorszy dziń nojego życia Tata tak sie upił że tak strasznie pobił mame ż eona juz sie nie rusza nie odycha. Umarła zostawiła nas nawet pogotowie odmaiwało przyjazdu mamo jak mogłą nas teraz zostawić mamo !

2.02.2012
Poznałam wspaniałego chłopaka nazywa sie Naruto ma 19 lat : ) jest perkusista chyba sie zakochałm jest taki przystojny miły zawsze sie uśmiecha zabawny i troche dzieciny a zarazem poważny hihi nie jest jak inni  :)

3.02.2012
Dzięki Bogu że przygarneła nas babcia ojciec jest w więznieniu i siedi za zabujstwo i znęcanie sie i za gwałt na nieletnich ale u babci jest super pozwala nam na prawie wszytko a z Naruto coraz częściej sie widujemy :)

19.02.2012
NIeszczęścia idą parami widocznie tak wróciłam właśie ze szkoły do domu i widze drzwi wywarzone podbiegam a tam widok który był przerażający babcia i Hanabi całe we krwi nie odychaja dlaczego ja nei chce tak  osoby mi bliskie znowu odeszły zadzwoniłam po policje zabrali zwłoki dwa dni późniwj pochowano je przy mamie ;(Świat jest nei fer

1.03.2012
Odali mnei do domu dziecka a dwa dni później zadoptowali pani pani Schmidertom pan był miły a kobieta wredna zazdrosna o wszytko i zawsze miła pretensje była zgoszkniała i wredna nie kochała mnie zato pan kochał mnei jak córke rozpiesczał zabierał na lody orliki boiska kręgle zawsze świetnie sie bawiłam aż tydzień póżniej pan zmarł z powodu dużej ilości alkocholu lecz on nigdy nie pił...Pani co dzień obwiniała mnie o jego śmierć znienawidziła mnie jeszcze bardzie darła sie na mnei biła aż w końcu oddała do bidula

20.08.2012
Zadoptowali mnie Pani Misaki i Karol są szcześliwą parą która nie może mieć dzieci są ardzo mili spędzamy ze sobą dużo czasu podoba mi sie u nich :)

25.08.1012
Przeczytałam dzisiejszy artykuł w nim pisało dwójka ludzi zgineło w śmiertelnym wypadku byli to Pani Anna Misaki adwokat i Karol Stretch przezes firmy Fellend w ich samochód uderzyła ciężarówka Pan Karol zmarł na miejscy Pani Misaki w drodze do szpitala powiedziała że wszytko należy sie ich córce Hinacie... Przecież oni dopiero wczoraj wyjechali oboj zostawiąjąc mnie z Gretą i znów do domu diecka

24.012.2012
Wigilia w domu dizecka nie jest fajna nie świętujey jej jak zawsze z mamą bylismy u babci piekiliśmy pierniki ubieralismy choinkę dostawaliśmy przenty tu wszys są egoistami nikt nie piecze nie daje przezentów ... Nale przychodzi do mnei jakas para i postanowiła mnie zadoptować ... OKazało sie że para jest biznesmanemi i wyjeżdżaja dość często więc sama zostaje w domu zawsze nikt mnie nie kocha ... Z naryuto jestem juz 2 mieśiące lecz on mnie zdradza czuje to w sercu ;(

-Co ty robisz
POskoczyłem z fotelu stająć na równe nogi
-Ja nic !
-Chyba widze oddaj to prywatne
Oddałem jej pamiętnik zabrało go i położyłą na stół usiadła i zaczeła szlochać.Chciałem ją przytulić lecz krzykneła
-Co ty robisz w moim domu ?
-Ja biecałem NAruto ze będe cię pilnować
-Wiesz co
-Co ?
-Spierdalaj !
- -.-
-No wypierdalaj
-NIE!
-Bo ?
-Obiecałem
- -.-
- -.-
-Skończ
-Ty zaczełaś
-NIeeeeee
-Takkkkk
-NIEeeeeeeeee
-TAKKK
-TAkk
-NIe
-HA
-Ej
-hihih
-Nareszcie sie smiejesz masz piękny uśmiech wiesz
Dziewczyna sie zarumieniła
-Ej czy ja widze rumieńce i zaczołęm ją łaskotać
-Przestań proosze
-OKej ale koniec płakania
-ok
-NO to idziemy
-Gdzie ?
-Za 5 minut mam koncert wiesz
-YYYYYYYYY
-Choć juz no

5 komentarzy:

  1. Super blog. :-) Kiedy pojawi się następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nadal będziesz prowadziła tego bloga. Czekam na next.

      Usuń
  2. hmmm długo cię nie ma :( a ja codziennie wchodzę na tego bloga i sprawdzam czy nie dodałaś notki... mam nadzieje że nie porzuciłaś tego bloga... plose napisz coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam tu autorka ;p Chciałm was przeprośić i powiedzieć ze blog zostaje przeniesiony na tą strone http://sasuhinatruelove.blogspot.com/ Myśle że jeszcze ktoś to zobaczy ;D

    OdpowiedzUsuń